det här behöver ingen rubrik

jag har så mycket inom mig som vill ut. jag har om och om försökt skirva ner något som just nu finns innuti mig - men hur jag än vrider på det som kommer det inte ut. det låter bara otroligt konstigt och tillgjort det jag skriver. jag vill ju få ut så mycket i min blogg så att ni förstår vem jag är. jag vet gått och väl att ni inte vet vem just jag är. för vad gör kristin egentligen om helgerna, den människa som svarar rätt på det, den förtjänar en stjärna eller tja varför inte - hela världen?

alltså det här är inget jag skriver för att få era att skriva komentarer, utan mer en berättelse som kanske på något vis får er att stanna, här&nu. för erkänn, ni gör inte det va, stannar?

ända sedan jag startade den här bloggen ville jag ha läsare och visst tog det ett tag innan några hittade hit, dem kom, men stannade inte särskilt länge. och då har jag börjat undra varför, varför stannar ni inte? och visst jag försökte om och om igen och hur att det gått egentligen, ingenstanns...

fast jag kan inte sluta tänka på, är det så viktigt - behöver jag verkligen er för att må bra, behöver jag er för ett bli gladare, mer lyckligare? är ni verkligen så viktiga för en människa. och era komentarer, inte alltid lika trevliga - skulle jag klara mig utan dem, eller behöver jag också dem för att känna bekräftelse..

det finns så mycket som behövs skrivas ner här, kanske inte alltid lika lätt  för mig men hörni kan jag få försöka först?


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Klart man vill ha lite respons i form av kommentarer men jag tycker att man först och främst ska blogga för sig själv för att man vill. Det gör jag, för att jag ska kunna minnas och kolla tillbaka, men självklart är det superkul med kommenterer :)

2009-05-11 @ 20:09:52
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0