900 inlägg

helt sjukt - det här inlägget blir mitt 900!  900???! alltså nu förtiden går det så fort så. för 900 det är rätt mycket, visst äre?
men tusen låter ju förstårs bättre, men kom igen, 900?!

hahaha, undra varför jag blir så uppspelt. jag är nog inte den ända som har så många inlägg. jag är inte den ända. fast liiiite knäpp får jag väll bli?:) btw. hur många inlägg har ni skrivit hitillst? man blir ju lite nyfiken och så..

jaja. kom hem lite tidigare än jag trott idag faktiskt. så jag han äta toast innan jag satta mig för att blogga, och så har jag min PA-rapport att skriva klart.

men nu orkar jag inte, får ta det liiiiiiiite senare bara.

nu:tv!

ses!


Kommentarer
Postat av: emma

skönt att bara chilla lite (:

2009-03-30 @ 17:24:35
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0