måndag

då var den här dagen över kan man väll säga, allafall skoldag. kan inte säga så mycket om den utan att jag klarade av mitt prov som jag inte hade pluggat till (skrev i förra inlägget om det), för jag tror nästan allt gick som det ska. hoppas på ett fint godkänt. annars så har jag haft svenska och datakunskap. rätt slapp dag så att säga. men det säger man inte nej till.

så ikväll ska jag inte plugga något över huvudtaget, bara slappa och äta lite ben&jerrys. det behöver jag tycker jag! inte för jag vet riktigt varför men gott är det ju allafall.. vilken är eran favoritsmak (ben&jerry)?

som sagt nu ska jag gå och ta mig en skopa elr två.

vi får se om det blir något mer bloggande. får väll se om tiden räcker till helt enkelt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0