lördag

idag har jag varit på stan med min mamma, pappa och kusin. på stan köpte jag bara smink och då jag hade ett presenkort vart det inte dyrt över huvudtaget. men det vart inte allt jag fick - jag fick också en sminklektion som ingick i själva presnkortet, så nu är jag jätte fin sminkad! kan lägga upp en bild på resultatet.

efter att vi hade veckohandlat mat så hälsade vi på mormor - fast vi var inte där så länge, vi skulle bara titta in och se hur hon mådde, för hon har inte mått så bra de senaste dagarna :(

och så åkte vi hem, då jag lagde mat till mig själv för att jag inte hade ätit något på hela dagen.

nu sitter jag här - fast jag vet inte om det blir så långvarit. har ett rum att fixa till, framför allt städa!
bilder får ni imorgon (?????)

vad har ni själv gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Sonja

låter som en bra lördag! :) Måste också städa och plugga...

2009-04-19 @ 11:10:39
URL: http://sonjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0