lördag

just nu fattar jag ingeting, jag kan inte tro att det är sant -- och jag kan väll inte ha inbillat mig allt, jag vet vad jag vet helt enkelt. jag har bara det svårt att riktigt fatta vad jag har sett! och hur ska jag kunna förklara vad jag har sett, eller ska jag berätta något över huvudtaget??

nej nu ska jga sluta grubbla, det ända jag vill är att jag får ut de där bilderna ur mitt huvud.

min lördag har väll inte varit särskilt kul om man kan säga så, den har varit som alla andra dagar känns det som. fast pappa har det ju desto roligare, nere i sthlm -- råsunda, och kollar på sverige-portugal matchen.

får se hur resten av dagen blir

återkommer nog,   puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0