2342 pm

seriöst, jag sitter helldre här, än sovandes i en säng just nu. inte har jag någon lust att gå till skolan imorgon heller -- naturkunskap är helt enkelt inte min grej. inga bilder har blivit klara heller (doom jag skulle måla menar jag nu) inga läxor pluggade heller -- ingeting! jag blir rätt deppig när dert närmar sig söndag, och när det just är den dagen kan jag inget annat än att sitta och glo, rakt ut i ingenstanns. för i lördags hände det ju annat, hur ska jag hinna med att plugga då?

det var nog ett tag sen jag skrev här på bloggen, jag menar på riktigt. inget tråkigt inlägg om hur min dag har varit. för er som vill veta, så har den inte varit bra allafall. föresten så tycker jag det är tråkigt när jag babblar om skolan också, läxor och sånt. det behöver jag inte berätta för er. det låter iaf inte intressant i mina öron, eller vad tycker ni?

undra hur många som verkligen tar sig tid att läsa igenom en text utan att tröttna -- jag tröttnar, orkar inte, kan ni inte bara skriva något intreesant, roligt, ja vad som helst som får en att leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
inte för att jag får er att le, det tror jag knappast, jag får er inte att skratta - det vet jag med säkerhet! men nu handlar det här inte om mig, inte ritkigt just nu. det handlar om mina läsare, hur många vet jag ju inte - men ni där ute, nu vill jag veta. vad får er att le, skratta tills ni inte orkar skratta med, vad gör er så glada att ni bara vill dansa, skrika - inte sitta still?


det här vart ju rätt långt, kommer nog inte bli några liknade texter i veckan, kommer säkerligen inte ha någon tid över för skrivandet. du vet, skolan tar ju all min tid nu för tiden, eller så är det något annan som sitter vid kära lilla datorn. visst kommer det bli inlägg, men inte lika djupt (eller vad ni nu vill kalla detta).

puss

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0