min dag

idag hade jag nationellt prov i matte, gick bättre än jag trodde, fast lite osäker är jag alltid - och kommer fortsätta vara. jag är alltid sån, men det är väll något ni får stå ut med. för det går väll bara inte att ändra så där.

sen gick jag faktiskt hem, då jag inte riktigt orkade mer skola. så jag stack ner på stan, strosa runt lite, drack en cola zero och läste metro. sen tog jag bussen hem. så det här har varit en lugn dag, det har väll hela veckan varit. som i måndags var jag i skolan i hela 20 minuter, surt som fan.

men imon ni, har jag bara tre lektioner, vilket är skönt. fast ett utvecklingssamtal är inplanerat. så jag vet inte alls när jag kommer hem imorgon. fast det gör ju inget, ledig som man är på fredag :) då ska jag ju klippa och färga håret. så som jag har väntat.  som jag har lovat, före och efter bild kommer nog i helgen.

där har ni min dag

yours truly
kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0