lördag

jaha, då sitter jag här och gör ingenting, sen har jag inte så mycket att säga heller. men jag måste bevisa för er (eller mest för mig själv) att jag är en riktigt bloggare, som älskar det här. kanske inte är bäst på att updatera och så, jag kanske skriver de mest meningslösa inlägg ni har läst på evigheter.  

men jag skriver ändå, det kan ni inte ta ifrån mig, aldrig någonsin! ni får helt enkelt stå ut med kristin ellinor hedqvist.

nu kanske ni tänker varför ska jag bevisa för er att jag är en bloggare, ja varför behöver jag det egentligen? det är väll upp till mig hur seriös jag vill vara i min blogg, där har ni ingen talan faktiskt. men iaf, jag vill ju att mina läsare ska stanna kvar antar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0