hej

jag har faktiskt tänkt lite om jag skulle ha  frågestund medans jag är borta. för jag kan tänka mig att ni inte vet så mycket om mig än, framför allt därför att min blogg inte är så stor som andra bloggares är - därför har jag inte heller lagt så mycket tid på att presentera mig.

jag är inte riktig säker på att det skulle bli så lyckat - vad tror ni? för jag kommer ju inte kunna svara på era komentarere medans jag är borta. så något vill jag ju hitta på, och så får ni svaren på frågorna när jag kommer hem.

hur tror ni det kommer sluta?? kanske inte några frågor alls ? :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Vilken är din favoritaffär?

Vilket klädesmärke använder du helst?

Hur sminkar du dig och vilka produkter använder du?

2008-06-30 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0