onsdag

ja ibland blir det ju så här att jag inte bloggar förens på kvällen, en sån dag vart det idag. har haft för mig så mkt kul, eller ja kul och kul, jag har gjort annat! och nyss såg jag jag trailern till den nya harry potter filmen. usch vad jag längtar tills den kommer upp på bio (nu menar jag ju såklart den näst sista, harry potter och halvblods prinsen), tror det kommer ut i höst - förhoppningsvis!
annars så ska jag väll titta på tv ikväll, för jag har inga särskilda planer. det kan ju vara roligt med tv ibland faktiskt - ska se, pcd och projekt runway!

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna

åh finns den trailern ute nu? grymt! måste jag se :)

2008-07-30 @ 20:38:34
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0