torsdag

det här började ju inte bra alls, nu har jag skaffat mig ont i halsen - inte något jag vill ha just nu. imorgon ska vi ju och bowla. bara jag mår hyfsat imorgon, ska jag dit!! men det är väll inte så kul för mig själv om jag åker och bowlar och inte mår bra heller. så jag får se! jag lyckas alltid bli sjuk när vi ska göra något med klassen, seriöt alltså! i 9:an så fick jag feber och kunde inte följa med på klassresan till idré, och nu (hoppas på annat, men jag känner att det inte kommer bli så bra imon ) skulle vi j och bowla. får se till att bli frisk tills på måndag, då allt börjar på "riktigt".

juste, och jag som ska ner på stan imorgon, ärenden och så. kanske ska till kusinen i imorgon också (får se om han ringer idag och bestämmer), så då kanske jag måpste pallra mig till stan iaf. 

nä just nu känner jag att allt inte funkar över huvudtaget. varför just jag?! 

later dudes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jag hörde så hade du 'öroninflammation'.

2008-08-22 @ 20:05:51
Postat av: Linn

Men du skrev ju till mig att du hade öroninflammation?!

2008-08-24 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0