TISDAG DEN 5 MAJ

hej allesammans! idag har jag som vanligt varit på min praktik på Gästabudet, den här dagen var lika kul som den igår - så ja jag har haft det roligt idag med =) dom jag jobbar med är verkligen trevliga så allt flytar på hur bra som helst.
men det märkt att jag verkligen har jobbat, för  igår kväll mäkte jag att jag hade fått en blåsa och just nu gör den blåsan väldigt ont. jag tror jag fick blåsan i samband med att jag hackade lök (en hink full med lökar!!) igår.

alltså herregud vad jag hade svårt att komma upp i morse, jag är inte riktigt van att gå upp så tidigt. kom väll upp runt sex och vi skulle åka kvart över, så ja, jag han inte mer än att sätta på mig mina kläder och dricka ett glas juice. ingen frukost här heller! fast egentligen gör det inte så mycket då vi får frukost där jag jobbar.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0