S N A R T Ä R D E T H E L G ! ! !

tänk så fort den här veckan egentligen har gått, det känns faktsikt som det nyss var måndag liksom - det säger ju en hel del! praktiken idag har varit helt okej, den gick väldigt fort, så det kändes knappt att jag var "där", men det kan bero på att jag stod och stekte pannkakor i tusen miljoner år.. kändes verkligen som det!

efter att jag hade kommit hem så fick jag besök av sötaste kusinbarnet ever <3 så vi gick ut i det fina vädret och lekte lite. vi gungade och åkte ruchbana(hur fasen stavas det?), vi var också och kaste macka vid vattnet (jag bor bredvid en fin liten damm) - vi han också med att leka kurragömma och burken. så för ungefär en halvtimme sen åkte bruden hemmåt med sin pappa så nu har jag mest suttit här och kikat in några bloggar.

vad har ni själv haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: Ally

jag längtar massor till helgen!!

2009-05-14 @ 20:45:54
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0