MOOOOOONTAG

HEJSVEJS! måndag igen då, inte direkt min favorit dag direkt - men nu är den över, ja nästan så! praktiken gick hur bra som helst idag, inga direkta problem och inte särskilt många gäster hade vi heller fast det är bara skönt ibland!
 
sen efter jag hade slutat gick jag runt på stan en sväng för att se om jag hittade något fint smycke till studenten (INTE LÅNGT KVAR NU) och gissa vad jag hittade?? jo, två par halsband (jätte fina) på gina tricot för endast 40 kr! billigt eller hur då? kanske kommer upp en bild senare..

vad har ni själv haft för er idag då?

Kommentarer
Postat av: N A A D I A

jag har ba vart i skolan idag :D händer ngt kul ikväll? :)

2009-05-11 @ 17:23:42
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0