funderingar.......................

fan!!!! allt som jag skriver låter bara skit - och fan vad det stör mig!!!! kan jag inte bara skirva ordentligt med fullständinga meningar som inte låter korkade. när det händer så kan jag bli så irreterad, nästan arg faktiskt. i längden blir det väldigt tröttsamt och jag kan tycka att blogga inte är så roligt men oftast försvinner den känslan och allt går tillbaka till det vanliga.. oftast. att jag sen inte kan göra något åt det gör mig bara ännu argare. det här inlägget blir bara svårare och svårare att skriva, jag känner hur den där känslan kommer över mig så fort att jag knappt hinner med. sen brukar det sluta med en osamanhängade text som får mig bara att se korkad ut. för varför kan jag inte formulera mig på ett sätt som låter smart och hur kommer det sig egentligen? är mitt ordförråd inte bra nog och att det i samma veva försvårar mig i mitt skrivande och tal?

ännu en fundering utan något särskilt svar...

men vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0