TGIS

jaha, vad har ni för er denna lördag, händer det något roligt måntro - eller sitter ni bara vid datorn som jag och bloggar? inte för att blogga är mindre roligare. jag tänkte mer på någon aktivitet av något slag! till exempel, vad gör ni ikväll?

själv ska jag nog se på melodifestival, nu när det är final och allt, men mest för att se vem som vinner bara. för jag har ingen favorit. fast jag har en som jag absolut inte vill ska vinna - vem tror ni det är då? en ledtråd : HOHO (fattar ni?)
det kommer säkert att avslöjas om den låten går bra ikväll, för antagligen kommer jag skriva något om det i bloggen, idag eller imorgon. men gissa kan ni ju allafall.

men det är ju inte så säkert att ni ens tittar på melodifestivalen, vet ni ens vilka som är med i finalen - vet knappt själv? mer än de "stora" artisterna dock.

annars så har den här dagen flytat på som den ska, utan några som helst förhinder eller liknande. jag har faktiskt suttit framför kära datorn större delen av dagen. men det går lika bra det. för det finns inte så mycket att göra heller, inte just nu allafall.

nej nu ska jag gå och ta mig lite mat. börjar bli lite smått hungrig!

vi hörs eller ses senare!
x
kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0