TGIF

äntligen är det fredag igen, och tusan vad skönt det ska bli med helg faktiskt - bara att sova, känns som jag inte har gjort det på flera dagar. jag menar, verkligen S-O-V-A!

idag har jag varit i skolan som vanligt. har varit i köket hela dagen och lagat mat, eller ja, vi hade skolans restaurang Ecole öppet på lunchen. jag och en annan ur klassen hade hand om deserterna (stavning?). och vet ni, jag åt faktiskt inte en ändå bit (nästan), smaka måste man! 

efter att skolan slutade åkte jag, mamma och pappa och handlade. för imorgon ska jag nämligen ha mitt projektarbete, som jag har förberett under några månader nu. jag ska alltså göra en middag, för pappa ( han har fyllt 50 år).  
så vi kan säga att jag kom hem alldels nyss, runt halv sju tror jag - lång dag !!!

tråkigt nog kunde jag inte gå på en fest som några i min klass hade ikväll. men det tar vi igen någon annan dag, visst då? för ikväll ska jag baka bröd bland annat. men jag hoppas på en paus någon gång. för just nu orkar jag inte så mycket mer än min blogg.

x

kristin

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja det är ju alltid roligare att ha ett par äkta :) Men kopior funkar ju det också!

2009-03-20 @ 19:13:30
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0