mitt sommar ställe

mitt projektarbete gick väldigt bra - därför han jag inte blogga igår, tiden han inte riktigt med. rätt lustigt egentligen, att tiden går så otroligt fort. känns inte som det är söndag idag, utan mer som en lördag. jag klagar inte, men varför går tiden fortare när man blir äldre? när jag var mindre kunde jag tycka att en dag gick väldigt sakta, och när vi hade semester och bode i vår sommarstuga några veckor tyckte jag att dagarna aldrig tog slut - det gick så sakta att jag tillslut inte kunde njuta av ledigheten. nu är det nog tvärtom, jag älskar att vara i sommarstugen, på smögen, fjällbacka och grebbestad och havet, åh, havet. det finns inget bättre!
gj
när vädret är fint brukar vi åkta ut med våran båt. oftast brukar vi hammla på en ö med namnet dannemark - verkligen en mysig men framförallt vacker ö. där brukar vi mest sola och bada och skratta. vi brukar också ta en hel del kort. och den här bilden (bilden ovan) beskriver verkligen dannemark i sina bästa dagar. alla båtar som åker förbi, ja, det är lite svårt att beskriva - men tusan vad vackert det är!

gyi
sen så har vi stranden (havet) nära där vi bor. när jag var mindre brukade jag fiska krabbor där, hud va roligt jag hade då. vilka minnen alltså. självklart vart det en hel del badande och de senaste åren brukar jag följa med min pappa och fiska. den här bilden (bilden ovan) tog min pappa då, när vi var och fiskade en gång.

nu är jag lite nyfiken över vad ni gör om sommrarna - har ni kanske också en sommarstuga, skriv på, är bara roligt att läsa vad ni skriver♥

foto: mina egna. fråga först om ni vill låna!

x

kristin


Kommentarer
Postat av: Emma

fina biler :)

2009-03-22 @ 16:05:50
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0