hejhopp

jag som inte trodde jag skulle hinna blogga någoting alls idag. och här sitter jag, vid datorn, klickandes på dessa tangenter. det trodde jag aldrig igår faktiskt.

alltså anledningen var att skolan krockade med läxor och hela köret - ja ni fattar? och jag visste inte om jag skulle hinna att skriva någoting här - eller överhuvdtaget vara social på bloggen.

för mellan halv tolv och fyra var jag hos min farmor och farfar. min farfar fyller nämligen hela 80 år idag! GRATTIS TILL HONOM! så vi var väll där och käkade smörgåstårta, och pratade och hade det allmänt trevligt.

efter vi kom hem så har jag suttit och skrivit ett pm som måste vara klart tills på måndag, än är jag inte klar - så typiskt mig!

så ungefär nu tyckte jag ändå jag förtjänade en lite paus. det är ju ändå lördag idag! och robinson!

aja, kanske ska återgå till pluggandet??

x

kristin


Kommentarer
Postat av: A -*

åå tack så mycket :D:D

2009-03-28 @ 19:10:27
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0