feeling good

TGIF! ikväll blir det hemmamys, med kiwi och en loka - det blir inte bättre... allafall, är ändå så trött idag, känns som jag har varit upptagen hela dagen - inte särskilt stressfritt! inte för jag klagar, men det ibland blir det bara för mycket.

igår han jag ju inte blogga som ni såg. orkade helt enkelt inte blogga när jag kom hem igår- visst klockan var endast halv tio. men tänk att jag har varit igång sen halv ett och inte fått så många pauser. 
fast idag är jag tillbaka, för några till inlägg ska det väll bli. förresten har jag en del saker att visa er. en ny fin vårjacka tillexempel. men det kommer, jag lovar. kanske inte idag dock!


vill du har flera besökare på din blogg. klicka då på den här länken och läs vidare, lätt som en plätt : http://www.viraltrafik.se/?kristin90

x

kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej :) Jag ska nog bara vara hemm aoch se på tv tror jag :)



Följa varann via bloglovin kanske? :D



Kram

/linnéa

2009-03-06 @ 17:32:02
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0