but love is not a victory march

egentligen har jag inget särskilt att skriva - men ändå sitter jag och tänker, till ljudet av tangenter och familjemedlemar. vet att sånna här inlägg är rätt onödiga, kan tänka mig att några tycker så. fast jag kan inte rå för det, det är nog något där inne som säger åt att skriva något, kankse vackert eller ja, bara meningslösa texter. men jag bryr mig inte, låt er tycka det då.

äh. nu ska jag inte säga för mycket. det är ett fritt land, eller hur? kanske.

jag avslutar det här innan jag leder in er i mitt mummlande som ingen (?) förstår.

x

kristin


Kommentarer
Postat av: Carita

svar; aw sötnos, tack så jättemycket! det värmer :*

hoppas du får en helt underbar dag, förresten. puss ^-^ <3

2009-03-02 @ 07:21:51
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe, alla har vi nog skrivit såna inlägg from time to time!

2009-03-02 @ 11:25:48
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0