Oh boy

det där med korta dagar är verkligen uppskattat. då hinner man till och med äta lunch på stan! fast saken är att jag skulle kunna vara hemma ännu tidigare som alla andra om jag ändå hade varit med på den första lektionen på ARL. men nuså är allt fixat och klart. inga mer uppgifter för mig. YEAH.

och imorgon blir min dag ännu kortare, har nämligen bara utvecklingssamtal klockan 09:00 och efter det slutar jag. lite jobbigt att åka till skolan för ett utvecklingssamtal men jag antar att det är viktigt att jag är där. ska prata med min lärare om mitt projektarbete. men jag kommer ju sluta rätt tidigt - skönt det på ett sätt.

hur har eran dag varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0