jagärintebrapårubriker

en sak som är säker; jag är kass! på! att! skriva! rubriker! det mesta låter ju bara tråkigt... men nog om det, det låter ju brara tråkigt och ja inte särskilt intressant att skriva om. det får mig att framstå som tråkig. haha så där kan jag fortsätta i evigheter, måste stoppa det när jag kan. annars kan ni få ett sånt där inlägg som låter lite idiotiskt.

nog om det nu va! fast nu när jag tänker på det så finns det ju inte så mycket mer jag kan skriva om. mer än att jag har varit i skolan idag, jiipie!! öh, det här vart ju inte direkt något inlägg att skryta över.

men det får duga. mer kommer väll soon hoppas jag!

puss


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

svar: Jag har riktigt svårt att gå upp i vikt, inte alls speciellt positivt faktiskt. Jag vill också kunna träna och vara sund men ha former ändå. När jag tränade som mest såg jag bara ut som en kille :(

2009-01-20 @ 18:57:47
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Emma

jag tycker också att det är rätt svårt :P

2009-01-20 @ 21:08:35
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0