the saturday girl

efter att ha läst michaelas fornis inlägg om favoritdagar, fick jag också lov att skriva en snutt om ämnet

jag har nog alltid varit ett fan av lördag - det är faktiskt den dag som jag längtar mest efter. för att familjen oftast äter något lite extra gott, idag till exempel blir det piroger (hemmagjorda såklart), ni anar inte hur gott det är!

nej det där lät lite fel, jag gillar inte lördagar för den goda maten (en liten del bara) utan mest för att det är en dag man kan ta det lungt och jag har som regel att inte göra några läxor då (det är därför söndagar finns) utan mer för att göra något roligt mysa framför tv, umgås med vänner och familj eller gå på någon rolig fest.

nu vart jag lite nyfiken på vilken dag ni gillar alldra mest, skriv gärna någon mening eller två också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0