nöjd

jag är mer än nöjd efter att mina två fynd ska jag säga er - för hem kom jag med ett par skor för 149 kr och en t-shirt för 99 kr. bilderna kommer efteråt, dom brukar ju göra det..

allafall, som sagt den här dagen har varit kul, jag menar inte ofta man hittar fina (vinter)skor under 200 - för de är verkligen snygga!. skolan klarade jag av galant och att ha datakunskap vart faktiskt rätt intressant i slutet av lektionen.
sen tog jag en sväng på stan och in i den gallerian som lilla falun har med alla nya affärer som har att erbjuda. fast egentligen är det inga affärer har hurra över. fast clas ohlson är väll aldrig fel♥

har inte tid för så mycket mer, trött som jag är och tidbristen som nu gäller kan jag inget mer än detta inlägg. kanske får till några till inlägg imorgon. men det får tiden utvisa.

men vi ses

xoxo

Kommentarer
Postat av: natti

men hallå mkt bra galleri make up store finns där nu

2009-02-10 @ 15:53:48
Postat av: kristin

sv: det visste jag faktiskt inte, för den affären är ju jätte bra :)

2009-02-10 @ 15:55:31
URL: http://kristinsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0