MONDAY

första dagen på lovet och gissa vad jag har gjort - absolut ingenting! snacka om skönt ska jag säga. inga tidiga morgonar eller tidiga kvällar för den delen heller. vad har ni andra gjort idag, kanske skola?

som sagt så har det inte hänt något särskilt och det är jag rätt nöjd över ändå. för det är inte ofta bara jag är hemma, alldeles för mig själv. kan faktiskt tycka att det är skönt, utan att behöva vara social. för jag behöver lite "egen tid". så den här måndagen har varit hur bra som helst. fast ändå så flög tiden iväg. här sitter jag med familj runt om mig, och en gitarr i bakrunden (än så länge har jag inte blivit galen, men det kommer nog, haha, nej då)

x

kristin

Kommentarer
Postat av: elin

så skönt!

2009-02-24 @ 12:39:23
URL: http://elinvendela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0