en rad eller två

känner för att skriva något riktigt fint. men min hjärna hänger inte riktigt med, utan mer försvinner i tankar.
fast imorgon börjar mitt lov, fast jag kan inte riktigt slappna av för sen ska man ju tillbaka till skolan och allt som hör till. och dit vill jag inte alls just nu. kommer säkert vara svårt att komma upp på morgonen nästa måndag. men vi får se!

annas så har jag inte gjort särskilt mycket idag. det har mest blivit häng framför tv och skidvm - sverige tog silver! det var ju en riktigt nagelbitare i slutet.inget guld dock, självklart var det den där jäkla northug (stavning?) från norge (vart annars???). haha ja, jag tycker om att titta på just det. och slalom och ja allt det där.

det får bli allt för ikväll.  för halv elva blir det skins!!

ses imorgon istället

x

kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0