dessa datorer

ibland blir jag så otroligt arg på allt som har att göra med datorer, speciellt min datorn (elr rättare sagt familjens). jag orkar inte med att den är så där otroligt seg att man skulle kunna slänga den i väggen när som helst. aaaaaah! för just nu är de speciellt seg. kanske finns det någon snäll själ där ute som skulle kunna ge mig en sprillans ny dator - någon? haha, ja men drömma för man väll ändå.

annars så har den här helgen varit okej. min mormor och äntligen kommit hem så vi har varit hos henne och käkat middag. därför har jag inte riktigt hunnit bloggat något, i alla fall igår. idag däremot har tiden helt enkelt inte räckt till. har läxförhör imorgon som jag inte kan alls. så jag känner mig lite smått stressad nu, men jag känner att bloggen är ivägen för mitt pluggande. hör på mig, att en blogg kan ha en sån stor påverkan, det skulle man inte tro på för några år sen.

vad har ni själv gjort i helgen, förresten hur firade ni alla hjärtansdag?

Kommentarer
Postat av: Joakim

Sv: Pizza is the shit =)

2009-02-15 @ 21:05:30
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0