alla älskar vi måndagar ??

jag är nog inte en utav dom kan jag säga - måndagar är lika med tillbaka till skolan!! ingen stanns jag helst vill vara just nu. men jag tar dagarna som de kommer och är i skolan ändå. har haft lite dålig motivation nu på sistone så det kan ha att göra med det. se där, det har jag faktiskt aldrig sagt något till er om. men efter den tid som har gått tycker jag det är dags att säga något. kanske inte något allvarligt eller så men för mig är det något allafall! kankse berättar mer sen. men det får tiden utvisa! det är ju rätt privat så att säga.

alltså så är det i skolan jag sitter i just nu, inte hemma - för då skulle jag nog fortfarande ligga och snozzzzzza. brukar ju vara så. så tro inte att jag har fått något ryck och är uppe i ottan (jag sover helst till tolv om jag kan).

nej nu har jag inte så mycket mer jag vill säga. tar allt när jag kommer hem istället - när nu det är. datan är oftast upptagen nu förtiden, när jag kommer hem.

xoxo

Kommentarer
Postat av: karin

usch för skol-måndagar! idag börjar mitt sportlov så det är rätt skönt :D

2009-02-09 @ 14:36:03
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeej. Min helg har varit bra faktiskt, riktigt slapp och skön haha:D

2009-02-09 @ 15:42:58
URL: http://doode.blogg.se/
Postat av: Lina

urcjh måndagar :(

2009-02-09 @ 19:41:51
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0