söndag

idag kom min syster hem ifrån turkiet (hon har varit där i två veckor) och fytusan vad brun hon var, bredvid mig såg jag fan ut som en jävla blekfis. ja ni skulle ha sett henne! helt otroligt brun blev hon. kanske bäst att jag går ut och solar, lite pinsamt nästan. men bara nästan! fast tyvärr får ni ingen bild på henne, för jag vill för det första inte visa familjemedlemar överdrivet mycket på min blogg, sorry. och så tror jag inte hon vill vara med i min blogg heller, hahaha.

annars så har jag inte gjort särskilt mycket. jag har bara lagat en gryta som min mormor sen ska få - gott som tusan vart det! sen hade jag tänkt plugga och försöka städa mitt rum. det är fortfarande inte städat, alltså allt står inte på sin rätta plats. har faktiskt lite svårt att bestämma mig. snart får ni nog era bilder på mitt rum! vänta och se bara.

vad har ni själv gjort idag?


Kommentarer
Postat av: GrodanKermiit (Ida)

Hej! Skulle du kunna göra mig en tjänst? Jag har inträdesprov i morgon, och ska ta med ett arbete. Kan bara inte bestämma vilket. Kan du kika in på min blogg och säga vad du tycker? :) Tack på förhand <3

2009-04-26 @ 17:01:50
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: GrodanKermiit (Ida)

Okej, tack! :D

2009-04-26 @ 17:04:37
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: LINA

Hoppas du får en skön vecka tjejen :)

2009-04-27 @ 12:55:47
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0