livet

efter att jag såg ett klipp från björnes magasin började jag tänka på hur mycket enklare det var när jag varliten, allt var så mycket roligare. 

nu känner jag mig inte alls som jag kände mig då. jag älskade att titta på barnprogram, det bästa jag visste var mina kompisar - allt var helt enkelt frid och fröjd. nu i tonåren har det mesta förändrast drastiskt, och jag undrar, varför? varför förändras allt, vart tog mina dåvarande kompisar vägen, vart tog glädjen vägen?

alla teatrar jag och mina kompisar gjorde, varför slutade vi med det?

det var för någon dag sedan jag läste några gamla brev från en kompis, kommer du ihåg breven heidi?
jag saknar den tiden då allt var bra. jag vet inte riktigt varför vi slutade vara vänner, gör du?

de senaste dagarna har jag börjat tänka så här. jag undrar varför allt inte skulle kunna vara som det var förut. jag var allafall lycklig då, ge mig tillbaka de där åren, snälla...

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0