idag

hej! vilken underbar dag det har varit idag - 20 grader i solen, knappt som man kunde hålla sig inomhus. nu sitter jag allafall här vid kära datorn, som jag har längtat efter att skirva ett inlägg - har försökt hålla mig undan datorn och bara njuta av solen strålar. jag antar att jag inte lyckades särskilt bra med just det, men vad ska man göra :)

mer har jag inte att säga, för det har egentligen inte hänt så mycket just idag. solen och jag har varit bästa vänner typ.

avslutar med sommarbilder, så jag har något att längt lite extra efter

tdfgh
gh
pappa och mamma <3 - så här ser det ut ovanför våran sommarstuga, massa berg och hur fin utsikt  över havet så långt ögat kan skåda. älskar verkligen mitt sommar ställe.
j

bilder: mina egna, så fråga först om ni får för er att låna dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0