sjuk"skriven"

just nu är jag så där galet sjuk"skriven" (som jag vackert kallar det) av mig, men jag vet inte vad jag ska skriva om! mode tänker ni säkert, fast vadå? vadå mode, jag kan tycka att det ibland är svårt för mig att skriva om mode utan att låta dum. och läsare har ju den förmågan att säga precis vad dom tycker och tänker. jag vill ju inte framstå som korkad. jovisst tänker ni, bry dig inte om det. men seriöst, vem bryr sig inte liksom?  

fast missförstå mig inte nu, jag älskar mode det gör jag verkligen! så snälla ta inte det ifrån mig.


är det någon mer än jag som kollar på friidrott en fredag måntro?? det som är så kul. friidortt är den ända sport jag kollar på, fotboll, hokey släng er i väggen! annars ska jag väll se den där filmen jag nämde, prom night. någon som har sett den kanske?

later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0