CSI NEW YORK

bäst när det gäller tycker jag.  har massamassa fina minnen där ifrån också faktiskt -- jo men ni vet, klassiska ögonblick, you know. sånt man kommer ihåg alltså! jovisst, tv nörd, där har ni mig. erkänn det bor nog en liten tv nörd i oss alla, till och med du som läser  det här nu!

hihi, erkänn nu :)


den här dagen var ju inte den bästa någonsin kan jag väll lungt påstå, inte för den var lång eller så, men själva delen när jag var i skolan var ju inte den bästa. skoltrött redan? SOM FAN. men skönt nog äre ju studiedag på fredag. lyxlyxlyx.
får se vad som händer då rå... sova?? haha, ,gör liksom inte det så mycket under veckan så. jamig liten katt har man som inte gör det bättre.fast sigge kan man inte vara sur på länge, så söt som han är :)

LATER, -´*kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0