tisdag

vetinte riktigt vad det är med mig just nu, känner mig lite deppig - inte särskilt pepp på skolan just nu. kan det ha att göra med hösten som sakta med säkert har kommit? höstdeppig -- nej jag vill inte det mera. jag vill vara glad, skratta och inte tänka över huvudtaget. som den gamla goda tiderna, så vill jag ha det nu. då var allt mycket lättare, inte nåon press i skolan. nu för tiden är det bara stressigt att gå hotell och restaurang, mycket slit, flängande fram och tillbaka - som en låååång arbetsdag gånger 2.

fast, det dära fast'et -- det håller mig ändå uppe. jag tar mig till skolan, håller ut. fast det känns kämpigt ibland - och helgen som var, var inte det bästa. bara massa grubbel. det kommer en ny vecka, med andra saker att tänka på. det är i alla fall vad jag hoppas på just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0