idagharintevaritenbradag-dag

snacka om vilken huvudvärk jag har skaffat mig, beror nog på att jag är trött - för det är jag verkligen, fast det bästa är nog att jag börjar halv ett imorgon. men då slutar jag runt elva istället.. så blir det när man går restaurang då restaurangen (ecole) nu har uppnat. inte är man ledig dagen efter heller, då har vi lunch i ecole. känner mig lite smått nervös över det faktiskt. kommer nog vara rätt död då på fredag.

snacka om jag blev nöjd över mitt betyg i ett prov som jag gjorde i förra veckan -- 25 av 27 totalt, alltså ett MVG. (fick kolla på prover idag menar jag) så, det gjorde min dag lite, fast den har varit som den har.

neej, nu ska ni få lite bilder och kolla på istället:

tar de där bilderna en annan gång. det går inte att ladda upp dom nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0