äntligenfredag!

då var den här veckan över då, lite små trött och blåmärken också - men det gör väll inte så mycket, har ju hela helgen att se fram i mot. fast min pappa kommer nog ha en kanon helg, han vann en biljett av jobbet för att åka ner och kolla på sverige-portugal i morgon, på rosunda (råsunda?). den ni, slååååå den!

 tillbaka till verkligheten - bloggade aldrig igår som ni kanske märkte. berode på att jag inte hade någon tid över,  jag var i skolan från tolv till nio på kvällen (ecole, restaurangen har öppnat). sen nu (fredag) har vi också haft ecole öppet, så jag var väll hemma runt halv sex någon gång.

till en helt annan sak, måste få skriva av mig.

jag är faktiskt lite smått chockad, det trode jag aldrig. och att ni inte har sagt något är faktiskt inte okej, jag är er vänn också!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0