söndag

vad ska man egentligen göra på en söndag för att få dagen att gå?? för mina söndagar, är inte så händelserika, inte alls. har du något knep, gör du något speciellt, eller ni kanske bara slappar och inte gör något alls? det kan vara skönt det. men om man vill hitta på något då? ska man ut och gå, ringa en kompis, läsa, se en film eller två?
jag tycker det alltid har varit svårt att göra något på en söndag. egentligen borde man ta sig tid och bara vila upp sig inför skolan, men det kan jag alltid göra på måndag (ledig varje måndag fram till sommarlovet). men, söndagar är speciella i säg, det är ju en sån dag man ska ta det lugnt, vila och så.

nej, det får bli som alla andra söndagar, jag gör inget särskilt och är nöjd med det!

nu vill jag få igång en konservation, prata med varandra, prata med mig!! jag vill ju veta vilka ni är som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0