plugg?

jag kanske borde ha näsan i engelska böckerna nu istället, men när jag har lust att blogga så går faktiskt bloggen före. kanske beror på att jag inte är någon som pluggar frivilligt, eller ja, gillar att plugga!  och så kan jag tänka att jag har ju faktiskt två dagar på mig (på onsdag är provet) att plugga. så det blir lätt att jag struntar i pluggandet och sätter min ända här. för det är verkligen kul att skriva. jag kanske inte skriver om det mesta intressanta, men det blir alltid några rader om allt som far igenom min skalle. det kan bli lite allt möjligt, ibland har jag ju saker jag vill framföra. men ibland vill jag bara att ni ska veta att jag lever.

som ni säkert har förstått av den här texten så är jag lite tankspridd av mig, jag gillar inte att plugga och älskar min blogg.
men det är något jag gärna delar med er.

ha det så bra
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0