nää

snacka om jag inte vill vara i skolan just nu, det känns som den här dagen kommer vara väldigt lång och tråkig. ibland känner mig jag mig bara så jävla trött på skolan!

fast imon har jag bara en lektion, sen är jag ledig på fredag och på fredag kommer rix fm till falun. även kallat falukalaset.
e.m.d, velvet, alcazar mfl kommer dit! funderar att åka in och kolla med någon kompis. på lördag får jag se vad som händer, har kanske något inplanerat, men jag vet inte hur det blev med det??? 

något kommer iaf hända i helgen, typ. eller jag hoppas det. fast jag är rätt bra på att inte göra någoting också, det vet ju ni vid det är tillfället. tråkig som jag är :)

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0