kunde inte låta bli

jag är som jag är, måste titta in och kolla om det funkar..image237
.. och det gör det, woho! nu blev jag mkt gladare ska jag säga er!

tillsaken, här har ni fyra par under från stella mccartney. dom är så där äckligt snygga, om jag ändå hade råd. ni skulle bli mina på direkten. för ärligt talat, jag har en pinsam uppsattning av BH:ar. dom är inte många kan jag säga. fast gina tricot har faktiskt en snygg bh jag vill ha, som är snäll mot min plånbok.

ja, äntligen har gina tricot öppnat i lilla falun - det var på tiden. snacka om dom hade massa snyggt där. många plagg till ett jätte bra pris också. fast penga lös som jag är, så vet jag inte riktigt hur ni ska bli mina. 
men snart poppar väll en idé upp, det gör det alltid.

fan vad lycklig jag blev helt plötsligt!! 

du hittar BH:arna på www.net-a-porter.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0