jävla blogg.se

nejnej, det vill inte funka nu heller, är det bara jag som inte kan lägga in bilder - för jag vet att det finns andra där ute som har haft samma problem men nu kan lägga in bilder. varför ska allt sånt här hända mig?!!!!!

jag som har saker att visa och allt, det är så jävla typiskt.. kanske inte är hel världen direkt, men irreterande -visst är det?? men det finns väll inget jag kan göra åt saken mer än vänta, ja det där som jag är så bra på.


har nog glömt bort att berätta att jag ska jobba imon, 96 kr i timmen, på ejendahlsarena i leksand. jag ska servera - nervös har jag inte hunnit bli, men det kommer, det gör det alltid.
blir iaf lite mer pengar i sommar, jag tänker på det, för jag har tyvärr en egenskap att banga (strunta i det) när jag blir för nervös.
haha, jag får tänka på pengarna istället.

GOD NATT BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas det funkar imorrn :) godnatt!

2008-05-09 @ 23:51:58
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0