i skolan

har nyss slutat skolan, setandes i en datasal och kalkyrerat, ni kan tänka er att man blir slut i huvudet efter en dag med bara siffror, snälla säg att ni förstår.

btw på fredag ska jag klippa och färga håret, tänkte färga håret ljusar - ja nu inför sommaren hade jag tänkt mig. kan ju alltid visa er en bild på hur mitt hår ser ut före och efter, när jag har tid, så får ni säga vad ni tycker. vill faktiskt veta vad mina läsare tycker. det hoppas jag ni förstår.

igår var jag faktiskt ute och tog lite (mer) kort inför ett framtida kollage jag hade tänkt visa upp. så ni vet någorlunda hur jag bor, och runt om kring i lilla byn grycksbo. ja, jag bor i en by - det kanske ni inte visste föresten??

nej nu måste jag skynda till bussen
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0