hej alla!

nej det här går ju inte, jag har ont i handleden, i fotleden och så har jag fått en blåsa på tån min. sånt händer när man är och jobbar, eller ja - det var ju rätt stressigt mest hela tiden, han inte riktigt tänka på det då.
tur nog gick det bättre än jag trode, allt flöt på bra - inga misstag här heller! hehe, kanske tappa nått bestick, men inget mer! fast om man tänker så hade jag det kul under hela kvällen, kanske inget jag komme syssla med i framtiden, men iaf jag hade det ju kul!

och man kan säga att folk var inte direkt nyktra, men det var bara kul bara, jag fick iaf inga fulla - men man märkte runt om kring säg att dom, ja, var fulla!

man kan lungt säga att när jag kom hem var jag rent utsagt död, riktigt döds trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0