halllå

har varit i stan hela dagen, inomhus dock, hos frisören och klippte och färgade håret. hela kalaset gick på 1295 (dyrt jag vet) men snacka om jag vart nöjd med resultatet. kommer bild inom kort. fast jag har svårt att få ett bra kort som visar den snygga färgen. men det kommer, det lovar jag er.

hahaha, måste jag gå ut med att jag är lebb eller nått för att få er at reagera. här är det ju dött

har ni inget att säga kanske, det verkar ju så, lite ledsamt faktiskt...

nya tag, nya andetag, nytt liv (?) oj, mena bloggkonsept eller något, vad behövs för att jag ska få ur er något egentligen. kanske ni är blyga? - nää tror nog inte det va?! så anonymt det är och allt, så vågar väll alla kläcka ut sig något, dåligt som bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0