lördagkväll

nej usch vad jag är trött just nu, ska bänka mig framför tv och titta extra extra, innan jag sussar - japp ikväll ska jag gå och lägga mig så där pinsamt tidigt för att vara lördag.

kan väll berätta att den här dagen vart rätt lyckad, med kak bak bland annat och hair spray ( den kan ni inte ha missat) kanske lägger upp en bild på mina macaroer - j*vlar vad goda dom blev då, rosa och gula och allt- tänkte det passade bra nu när det är påsk och allt..
 

hmm, vet ni vad jag har tänkt på ; en tatuering, ska jag eller inte??? isåfall blir det den här texten la bella vita i nacken tror jag ( det vackra livet ) vad tycker ni ??

hej så länge, ses imon alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0