hej alla där ute

vart inget bloggande för mig igår, prioterade läxor istället - för imorgon har jag rätt så stort engelska prov, som jag inte har pluggat till så mycket. skrev klart några frågor också då de måste vara klara till idag.
ska faktiskt förska plugga lite mer engelska snart, och svenska också för den delen - har visst prov på torsdag ?? så ni kan nog fatta att jag inte har tid med bloggandet. just nu har jag väll tid, men det har inte med saken att göra.. för om jag vore klok skulle jag sitta med näsan i min engelska bok, men nej då - självklart inte !

slut snackat om all läxor..

blir nog ingen outfit att lägga upp idag då den är rätt så tråkig, men en grön(aktig) kofta, grå t-shirt och svarta byxor. känns som en rätt tråkig outfit. ni kan iaf tänka er vad jag har på mig (haha, ja ni fattar vad jag menar) men nu så, kära läsare ska jag dra vidare..
lite plugg är inplanerat (måste ju helt enkelt) får se om jag hinner med att skriva något mera. måste priotera skolan just nu bara.

later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0