glad påsk

jaha, då var det dags för påsklov då - känns inte riktigt som jag är ledig imon, kanse beror på att jag längtar väldigt mycket tills jag fyller år. fyller nämligen 18 hela år nu på måndag. så på söndag (nu på söndag) ska släkten komma, vi ska äta gott och jag ska nog baka dom där goda kakorna, vad var det dom hette macaronerna eller något liknade. ska bli kul att testa, för de kakorna har verkligen omtalade ab bloggerskor. recept hittar du på arla.se eller vad sidan nu heter. har iaf för mig att det är för arla.

man kan lugnt säga att den är dagen har varit rätt så lång då man har gott runt och väntat att påsklovet ska börja.  ja ni vet hur det är man går rut och kollar på klockan hela tiden, man tycker tiden går plågsamt segt och alt blir bara piss. och onsdagar är inte alls så där roliga som andra dagar kan vara. så det gör det extra tråkigt faktiskt..

nej men nu ska jag väll sluta klaga, jag har ju föfan påsklov - och bästa musiken ;  Timberland - Apologize - one Republic. finns inget bättre just nu, timberland framför allt <3333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0