fredag

alltså herregud vad den här dagen har varit tråkig ; jag har hunnit med att titta på två hela filmer, rent utsagt tråkig ja! längtar bara tills på måndag nu, inte varje dag man fyller 18.
ikväll har jag inte så mycket att göra heller, ingetng på tv att se på - varför måste allt vara så tråkigt, hjälp mig någon !!!

har märkt att mina inlägg börjar bli riktigt tråkig, ja eller - vad ska man säga, gnälliga typ... just nu är jag inne i en svacka elr vad man säger.

imorgon är det iaf påskafton, med påskägg och påsmat. ska iväg med pappa och mamma och handla mat inför söndag, då släkten kommer för att fira mig och pappa som redan har fyllt år.
så något kommer hända den här helgen iaf.

hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0