onsdag

har faktiskt varit i väg med mamma på en oplanerad tripp till lager 157, fick med mig ett par as söta sandaler/ballerina 150 kr, en partytop 150 kr, t-shirt med tryck 90 kr och ett linne 30 kr. visst kom jag undan rätt billigt va? bilderna får ni senare!  just nu orkar jag faktiskt inte lägga upp något alls, känner mig rätt trött - utmattad. fast egentligen sov jag väll lite fööör länge idag. vaknade väll klockan tolv!

men hörrni, vad ska ni ha på er på midsommar då? själv har jag redan bestämt mig. min nya partytop, leggins och mina höga och mkt obekväma skor (tur att dom är snygga, annars skulle jag aldrig sätta på mig dom igen). och allt, går i svart!

en sista sak, har ni någragoda midsommar recept som jag möjligvis kan använda?? två dagar kvar nu bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0